הפקת הוראת תשלום ודוחות שעות

בשורת התפריטים ב CRM , מעל שורת הכפתורים – תפריט "שירות"
בתפריט זה ניתן לבצע פעולות שונות הכרוכות במעקב אחרי השירות:

  • הפקת הוראות תשלום לשירות
  • דו"ח חידוש שירות - מי צריך לחדש שירות, עבור מה, ובכמה כסף (כפוף להרשאה) בתקופת הזמן הקרובה
  • דו"ח מוצרים בשירות - אילו מוצרים נמצאים בשירות
  • דו"ח מוצרים הרשומים בכרטיס הלקוח

דו"חות  שעות:
בתפריט "שירות"  ניתן להוציא את כל הדו"חות הקשורים לניהול חיובי שעות (או ניצול שעות) בלקוח:
ד"וח שעות מפורט ללקוח - דו"ח זה יתן פירוט מלא של כל השעות המופיעות בכרטיס הלקוח עם או בלי עלויות (ע"פ בחירה או ע"פ הרשאות). ניתן למיין את הדו"ח ע"פ משתמשים, לקוחות וכו'. הדו"ח גוזר את המחיר הכספי משלוש מקומות שונים המדורגים היררכית:
     א. מחיר שהוזן ידנית ע"י המשתמש
     ב. מחיר ע"פ סוג הפעילות שבוצעה מול הלקוח (כפי שהוזן במסך סוגי הפעילות)
     ג. מחיר לשעת עבודה למשתמש (כפי שהוזן במסך המשתמש)

הדו"ח גוזר את המחיר לפעילות ע"פ המדרג שתואר לעיל מהגבוה לנמוך. קרי: במידה ולא הוזן מחיר לסוג הפעילות – הדו"ח יחשב את המחיר מהמחיר לשעה המוגדר למשתמש שביצע את הפעולה. כמובן במידה והמשתמש מורשה להזין מחיר לפעולה והוא אכן עשה זאת- רישום זה גובר על כל מחיר אחר במערכת.

  • דו"ח שעות מרוכז ללקוח - כנ"ל אך ללא פירוט כל פעילות ופעילות והזמן שחוייב בגינה
  • דו"ח שעות מפורט למשתמש - דו"ח ניהולי הסוכם את כל חיובי השעות שביצע משתמש מסויים ע"פ חתכי משנה נוספים
  • דו"ח שעות חודשי למשתמש - מפרט את כל השעות שהזין המשתמש בחתך טבלאי - ימים בחודש כטורים ולקוחות כשורות
  • דו"ח שעות שנתי למשתמש - כנ"ל אך לכלל השנה
     

יצירת קשר ברק CRM